Rodzaje termicznych kubków reklamowych

0
8
Rodzaje termicznych kubków reklamowych

Termiczne kubki z nadrukiem to bardzo popularny gadżet reklamowy. Są one lubiane zarówno przez klientów jak i marketerów. Ci pierwsi często ich używają, a Ci drudzy wykorzystują w kampaniach promocyjnych.

Popularność termicznych kubków reklamowych sprawiła, że oferta rynkowa tych gadżetów uległa znacznemu wzbogaceniu. Dla marketerów to oczywiście szansa na wybranie unikatowych upominków dla klientów. Ale również ryzyko popełnienia błędu. Jak zatem wybrać najlepsze termiczne kubki z nadrukami

Materiał, w którego wykonane są kubki

Wielu osobom kubek termiczny kojarzy się wyłącznie z kubkiem wykonanym z metalu. I nic w tym dziwnego metalowe kubki reklamowe są bowiem najbardziej popularne. Materiał ten zapewnia gadżetowi odpowiednie właściwości termiczne oraz dużą trwałość. A do tego kubki wykonane z metalu są niedrogie, co ma niebagatelny wpływ na ich popularność wśród marketerów, którzy dążą do optymalizacji wykorzystania budżetu promocyjnego.

Alternatywą dla kubków reklamowych wykonanych z metalu są kubki plastikowe. Ich najważniejszą zaletą jest niska cena. Natomiast właściwości termiczne i trwałość pozostawiają wiele do życzenia. Ponadto kubki wykonane z tego materiału nie są całkowicie obojętne chemicznie i mogą wydzielać nieprzyjemne zapachy – szczególnie w kontakcie z gorącymi cieczami.

Dlatego w poszukiwaniu nowych rozwiązań marketerzy zwrócili się w kierunku ceramicznych kubków z nadrukeim. Charakteryzują się one doskonałymi właściwościami termicznymi. Jakie są ich pozostałe zalety? Warto wspomnieć o dwóch – estetyce i obojętności chemicznej. W tych dwóch kategoriach kubki termiczne wykonane z ceramiki nie mają sobie równych. I dlatego doskonale nadają się na upominek dla nawet najbardziej wymagających klientów.

Pojemność termicznych kubków reklamowych

Dostępne na rynku termiczne kubki reklamowe różnią się pojemnością. Firmy zajmujące się produkcją gadżetów oferują zarówno kubki bardzo duże (o pojemności powyżej 700 ml) jak również małe (250 ml). Które z nich lepiej sprawdzają się jako upominki dla klientów?

Liczne badania pokazują, że klienci zdecydowanie preferują kubki duże. Dzięki nim mogą długo delektować się ulubionym napojem. Jednak warto pamiętać o dwóch istotnych czynnikach. Pomimo wielkości kubek powinien być ergonomiczny – aby korzystanie z niego było przyjemne. Musi również mieścić się w uchwytach samochodowych, bo nie jest tajemnicą, że wielu klientów korzysta z kubków termicznych głównie podczas podróży autem.

Dlaczego w ofercie znajdują się kubki małe? Oczywiście ze względu na niższą cenę. Jednak czy niższa cena oznacza wyższy potencjalny zwrot z inwestycji? Przykład ten pokazuje, że nie koniecznie.

Podsumowanie

Termiczne kubki reklamowe to doskonały uniwersalny gadżet, który może znaleźć się w ofercie każdej firmy – niezależnie od branży czy oferowanych produktów. Kubki termiczne są lubiany przez klientów i wywołują setki a nawet tysiące ekspozycji przekazu reklamowego. Co oczywiście sprawia, że inwestycja w ten rodzaj gadżetów bardzo często przynosi oczekiwany zwrot.

Jednak warto inwestować w naprawdę dobre jakościowo kubki, np. ceramiczne. A jako wyróżnik stosować przede wszystkim atrakcyjne grafiki lub ciekawe kolory. Dzięki temu maksymalizuje się szansę na końcowy sukces kampanii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here